Ruta per les vinyes de l’Empordà

L’impressionant paisatge del Cap de Creus acollirà el pròxim diumenge 30 de maig una ruta guiada pel Parc Natural i les vinyes de Pau, una experiència que combina senderisme i enoturisme, tota una novetat dins les VII Jornades Gastronòmiques del Peix de Palangre de Llançà.

El recorregut, d’unes quatre hores de durada, comença a l’Oficina de Turisme de Llançà i segueix per Sant Pere de Rodes, fent parada a Mas Ventós per esmorzar. Llavors pren el camí de la Creu Blanca, fins acabar a les vinyes de Pau. A l’arribada al celler Empordàlia de Pau es podrà gaudir d’un maridatge entre productes empordanesos i la gamma de vins Sinols, que porten el nom d’un llinatge d’origen normand del segle X que defineix les muntanyes de Roses que fan de contrafort al massís del Cap de Creus, des d’on es contemplen les vinyes que donen a aquest vi el seu caràcter.

La visita guiada està organitzada per Empordàlia i l’Oficina de Turisme de Llançà, i compta amb al col·laboració de la Unió Excursionista Llançanenca i el Parc Natural del Cap de Creus. Cal destacar que els guies oficials del parc acompanyaran els participants al llarg del recorregut, la qual cosa afegeix interès a la proposta.

Detalls de la ruta

Diumenge 30 de maig
Sortida a les 07:30 hores des de l’Oficina de Turisme de Llançà
Recorregut: Llançà – Sant Pere de Rodes – Camí de la Creu Blanca – Pau
Durada: 4:30h
Dificultat: mitjana–alta
Preu: 10 euros / persona (inclou assegurança, guies, bus de tornada, visites i degustacions)
Cal portar 1,5l d’aigua i avituallament
Places limitades. Per reservar truqueu al 972 380 855