Activitats d'enoturisme a l'Empordà
El celler cooperatiu d’Empordàlia forma part de la Ruta del Vi DO Empordà. Oferim diverses activitats d’enoturisme a l’Alt Empordà, des de visites guiades al nostre celler de vi i molí d’oli, fins diverses experiències relacionades.
ACTIVITATS D'ENOTURISME
Empordàlia ofereix als seus visitants diferents modalitats de visites i degustacions amb la possibilitat de quedar-vos a esmorzar o dinar al celler.
Empordàlia també us ofereix diferents tasts de vins i d’oli d’oliva extra verge. Una oportunitat per conèixer els nostres vins, oli i productes Km0 i una experiència única d’enoturisme a l’Empordà.
Vols fer un pícnic a l’aire lliure? Empordàlia us prepara un àpat per emportar i gaudir de la naturalesa on vulguis i amb qui vulguis!
Tallers i cursos d’iniciació al tast de vi i oli d’oliva extra verge, maridatges de formatge amb vi o xocolata amb vi. Experiències úniques d’enoturisme.
Un cop a l’any Empordàlia organitza el Fes-te el most i la Festa d’Empordàlia. No t’ho deixis perdre !